Tarvitaan: Innostusta muotiin, kansainvälisen verkkokaupan osaamista ja paljon motivoituneita työntekijöitä.
Tällä konseptilla bonprix ihastuttaa asiakkaita 30 maassa Euroopassa, Venäjällä ja Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Yli 60 % myynnistä tulee Saksan ulkopuolelta. Se tekee meistä yhden Otto Groupin liikevaihdoltaan suurimmista yrityksistä. Liiketoimintamme painopiste on verkkokaupassa ja mobiiliostoksissa. Kansainväliset verkkokauppamme esittäytyvät joka viikko uudelleen tietokoneella, älypuhelimella ja tabletilla: houkuttelemme verkossa löytämään bonprix’n yhä uudelleen ajankohtaisella muodilla, yksilöllisellä neuvonnalla ja monilla ideoilla. Asiakkamme shoppailevat mielellään verkkokaupoissamme: bonprix saavuttaa tilivuonna 2019/2020 n. 85 % maailmanlaajuisesta yli 1,74 miljardin euron vuosittaisesta liikevaihdosta verkkokaupassa. Myös luettelomme ja Saksassa toimivat bonprix Fashion Stores -myymälät houkuttelevat monia asiakkaita ostoksille yhä uudelleen.
Drogę na przyszłość dla bonprix zdefiniowaliśmy w naszej Wizji Przedsiębiorstwa.
Napsauta kysymyksiä, kun haluat lukea lisää historiastamme, kansainvälisestä suuntautumisesta ja digitalisoinnista bonprix’lla.