Mikä on menestyksenne resepti?

Tell me

Tarvitaan: Innostusta muotiin, kansainvälisen verkkokaupan osaamista ja paljon motivoituneita työntekijöitä.

Tällä konseptilla bonprix ihastuttaa asiakkaita 30 maassa Euroopassa, Venäjällä ja Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Yli 60 % myynnistä tulee Saksan ulkopuolelta. Se tekee meistä yhden Otto Groupin liikevaihdoltaan suurimmista yrityksistä. Liiketoimintamme painopiste on verkkokaupassa ja mobiiliostoksissa. Kansainväliset verkkokauppamme esittäytyvät joka viikko uudelleen tietokoneella, älypuhelimella ja tabletilla: houkuttelemme verkossa löytämään bonprix’n yhä uudelleen ajankohtaisella muodilla, yksilöllisellä neuvonnalla ja monilla ideoilla. Asiakkamme shoppailevat mielellään verkkokaupoissamme: bonprix saavuttaa tilivuonna 2019/2020 n. 85 % maailmanlaajuisesta yli 1,74 miljardin euron vuosittaisesta liikevaihdosta verkkokaupassa. Myös luettelomme ja Saksassa toimivat bonprix Fashion Stores -myymälät houkuttelevat monia asiakkaita ostoksille yhä uudelleen.

Olemme yrityksemme visiossa määrittäneet, mihin bonprix on tulevaisuudessa matkalla.

Tell me more

Napsauta kysymyksiä, kun haluat lukea lisää historiastamme, kansainvälisestä suuntautumisesta ja digitalisoinnista bonprix’lla.

Missä maissa toimitte? Kansainvälisesti
Olette olleet markkinoilla jo yli 30 vuotta. Mistä olette erityisen ylpeitä?Historia
Teillä on uusinta muotia. Onko teillä myös uusinta tekniikkaa?Digitalisointi