Tilaus

 Kuinka voin ostaa bonprix tuotteita?

Voit tilata verkkokaupastamme tai puhelimitse.
Verkossa

Valitse haluamasi väriset ja kokoiset tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Viimeistele tilauksesi täyttämällä tarvittavat kentät ja vahvistamalla ostoksesi. Noudatta verkkosivussa olevia tarvittavia ohjeita. Lopussa saat sähköpostitse vahvistuksen, jossa saat kaikki tilauksesi tiedot .

Puhelin

Otamme mielellämme tilauksesi ja tarjoamme palvelumme puhelimitse. Olemme tavoitettavissa maanantaista perjantaihin klo 10.00-18.00.

Sähköposti

Jotta voimme suojata yksityistietojasi, kuten maksutietojasi tai osoitetietojasi emme voi tehdä tilauksia sähköpostitse. Voit tilata helposti ja turvallisesti verkkokaupastamme. Lisäksi otamme tilauksesi mielellämme myös puhelimitse.

 Kuinka yksityistietoni ja maksutietoni suojataan verkossa?

bonprix takaa maksimaalisen turvallisuuden

Käytämme kehittyneimpiä salaustekniikoita siirtääksesi ja suojataksesi henkilötietojasi ja estääksemme kolmansia osapuolia lukemasta ja käyttämästä niitä. Käytämme esimerkiksi SSL (Secure Socket Layer) -verkkoprotokollaa, joka on hyväksytty maailmassa turvallisimmaksi maksutavaksi. SSL takaa maksusi turvallisen tiedonsiirron, ja bonprix on ainoa, joka välittää eteenpäin kaikkien henkilökohtaisten tietosi salauksen. 

Luottokorttimaksut turvataan 3D-Securen kautta. 

  Kuinka voin perua tilauksen?

Valmistetut tilaukset sekä yksittäiset tuotteet, joita ei ole vielä laskutettu, voidaan peruuttaa laskujen yleiskatsauksen valikossa "Oma tili".

  Mitä tarkoittaa, että tuote on loppu väliaikaisesti varastossa?

Jos tuote on loppuunmyyty mutta se pian tulee varastoon, niin tuote siinä tapauksessa on väliaikaisesti loppu varastosta. Voit kuitenkin tilata tuotteen ja heti kun se on saatavilla, lähetämme sen sinulle. Voit olla varma, että olet ensimmäisten asiakkaiden joukossa, jotka saavat haluamasi tuotteen.

  Saanko tilaukseni yhtenä lähetyksenä?

Jos kaikki tuotteet ovat saatavilla, lähetämme ne yhtenä lähetyksenä. Väliaikaisesti varastosta loppuneet tuotteet lähetetään heti, kun ne ovat jälleen saatavilla.

  Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksesi verkkokaupassamme. Tätä varten tarvitsemme oikean sähköpostiosoitteen. Voi myös käydä niin, että sähköpostitilisi luokittelee tämän sähköpostin roskapostiksi.

  Tilaukset Ahvenanmaalta tai Ahvenanmaalle?

Valitettavasti emme toistaiseksi voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle tullaukseen ja erilaiseen oikeusmenettelyyn liittyvien syiden vuoksi.

Toimitus

  Voinko lähettää tilaukseni ulkomaalaiseen osoitteeseen?

Tilaukset voidaan lähettää vain Suomen alueen rajojen sisäpuolelle, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

  Kuinka kauan toimitus kestää?

Toimituksemme kestää 4-6 päivää.

  Minkälaisia toimitustapoja tarjoatte?

Toimitamme PostNord MyPackin kautta paketteja, jotka toimitetaan valitsemasi noutopisteeseen. Pienemmät paketit lähetetään varubrev-lähetyksenä yksityiseen toimitusosoitteeseesi.

  Pitääkö minun maksaa ylimääräisiä kuluja, jos toimitus on jaettu eri lähetyksiin?

Ylimääräisiä toimituskuluja ei tapahdu, jos ostoksesi jaetaan useisiin lähetyksiin.

  Kuinka voin seurata pakettiani?

Sinulla on mahdollisuus seurata lähetyksesi Oma tili, tilaushistoria kohdassa. Voit seurata kaikkien PostNord Mypack- pakettien lähetyksiä laiturilta toimitukseen ja valitsemasi noutopisteeseen asti. Valitettavasti ei ole mahdollista seurata varubrev-lähetyksiä, jotka toimitetaan yksityiseen osoitteeseen.

  Minkälaisia toimitustapoja tarjoatte?

Toimitamme PostNord MyPackin kautta paketteja, jotka toimitetaan valitsemasi noutopisteeseen. Pienemmät paketit lähetetään varubrev-lähetyksenä yksityiseen toimitusosoitteeseesi.

Maksaminen

  Mitä maksutapoja minulla on?

Tarjoamme seuraavat maksutavat: Laskulla ostaminen, Verkkopankkimaksu, PayPal ja Luottokortti

  Miksi sain maksumuistutuksen?

Saat maksumuistutuksen, jos erääntyvää summaa ei ole maksettu määritetyn ajan kuluessa. Palautukset ja maksut voivat olla päällekkäin tämän päivämäärän kanssa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella, jos sinulla on kysyttävää.

  Miksi tarvitaan henkilötunnuksen kun maksetaan osta nyt, maksa myöhemmin maksu tavalla?

Jotta voimme käsitellä laskusi turvallisesti ja estää petokset, tarvitsemme henkilötunnuksesi turvatarkastuksen tekemistä varten. Käytämme henkilötunnuksesi vain laskujen maksuihin.

Palautus

  Kuinka perun tilaukseni?

Jos tuotteemme eivät täytä täyttä tyydytystäsi tai jos vastaanotettu tuotteesi ei täytä laatustandardejamme, voit palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa noudostasi. Tätä varten täytä pakkaukseen merkitty palautusetiketti. Noudata etiketissä annettuja ohjeita ja lähetä tuotteet Postnordin pakettikauppaan.

  Voinko perua useita tilauksia yhtenä lähetyksenä?

Valitettavasti ei voi perua  useita tilauksia yhdistämällä niitä samaan lähetykseen.

  Kuinka kauan palautusaika kestää?

Palautusaikamme on 14 päivää tilauksen toimittamisen tai noutamisen jälkeen noutopisteestä.

  Voinko vaihtaa tuotteita?

Valitettavasti ei ole mahdollista vaihtaa tuotteita. Jos tarvitset erikokoisia tai erivärisiä tuotteita, voit palauttaa vastaanotettu tuote palautus-käytäntömme mukaisesti ja tilata uusi tilaus oikealla koko tai värillä.

  Kuinka saan rahani takaisin palautetuista tuotteista?

Heti kun palautetut tuotteet ovat saapuneet varastoomme, hyvitämme ostoarvon. Valitsemasi maksutavan mukaan takaisinmaksu tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos olet maksanut laskulla, vähennä palautetun tuotteen summan ja lisää toimitusmaksuun 4,99 EUR  Jos olet valinnut luottokorttimaksun, summa palautetaan automaattisesti tilauksen yhteydessä käyttämällesi kortille. Huomaa, että jos tuotetta (tuotteita) on käytetty enemmän kuin katsotaan tarpeelliseksi sen ominaisuuksien ja toimintojen määrittämiseksi, teemme vähennyksen summan palautuksesta.

Oma tili

  Unohdin salasanani

Henkilötietojemme suojaamiseksi jokainen tili on suojattu henkilökohtaisella salasanalla. Jos olet unohtanut salasanasi, voit käyttää "unohtunut salasana" -toimintoa. Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin salasanan vaihtamista varten.

  Kuinka voin vaihtaa salasanani?

Jos haluat vaihtaa osoitettasi, kirjaudu "oma tili":lle. Täältä löydät valikon "Omat tiedot", jossa voit vaihtaa osoitettasi.

  Kuinka luon tilin?

Voit luoda oman tilin rekisteröitymällä www.bonprix.fi/tilini/login. Tililläsi on mahdollisuus hallita yksityisiä tietoja sekä löytää tilauksesi ja tarkistaa nykyiset ja aiemmat laskusi.

Uutiskirje

  Kuinka voin rekisteröityä bonprix-uutiskirjeeseen?

Voit tilata uutiskirjeemme https://www.bonprix.fi/asiakaspalvelu/uutiskirje. Sinulla on aina mahdollisuus perua uutiskirjeen tilaus itse tai verkkokaupastamme.

Yhteydenotto

  Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä meille yhteydenottolomakkeella viestin. Myös palveluaikoinamme maanantaista perjantaihin klo 10.00-18.00 voit ottaa yhteyttä työntekijöihimme chatilla tai puhelimitse. Autamme mielellämme kaikissa kysymyksissäsi. 

Alennuskoodi

Yhteydenotto