Tilaus
Kuinka voin ostaa bonprix tuotteita?
Voit tilata verkkokaupastamme tai puhelimitse.
Verkossa
Valitse haluamasi väriset ja kokoiset tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Viimeistele tilauksesi täyttämällä tarvittavat kentät ja vahvistamalla ostoksesi. Noudata verkkosivuilla olevia ohjeita. Lopuksi saat sähköpostitse vahvistuksen, jossa näet kaikki tilauksesi tiedot.
Puhelimitse
Otamme mielellämme tilauksesi vastaan ja tarjoamme palvelumme puhelimitse. Olemme tavoitettavissa maanantaista perjantaihin klo 10.00-18.00.
Sähköpostilla
Jotta voimme suojata yksityistietojasi (kuten maksu- tai osoitetietojasi) emme voi ottaa vastaan tilauksia sähköpostitse. Voit tilata helposti ja turvallisesti verkkokaupastamme. Lisäksi otamme tilauksesi mielellämme vastaan myös puhelimitse.
Kuinka yksityistietoni ja maksutietoni suojataan verkossa?
bonprix takaa maksimaalisen turvallisuuden
Käytämme kehittyneimpiä salaustekniikoita siirtääksemme ja suojataksemme henkilötietojasi ja estääksemme kolmansia osapuolia lukemasta ja käyttämästä niitä. Käytämme esimerkiksi SSL (Secure Socket Layer) -verkkoprotokollaa, joka on hyväksytty maailmassa turvallisimmaksi maksutavaksi. SSL takaa maksusi turvallisen tiedonsiirron, ja bonprix on ainoa, joka välittää eteenpäin kaikkien henkilökohtaisten tietosi salauksen.
Luottokorttimaksut turvataan 3D-Securen kautta.
Kuinka voin perua tilauksen?
Tehtyäsi tilauksen, voit perua Oma tilin Tilaushistoria-osiossa yksittäisen tuotteen tai kokonaisen tilauksen niin kauan, kun "Peru valikoitu tuote" -nappula on aktiivinen. Jos nappula ei ole enää aktiivinen, tuotteita/tilausta ei voi enää perua. Tällöin tilaus lähetetään sinulle.
Mitä tarkoittaa, että tuote on väliaikaisesti loppunut varastosta?
Voit tilata sähköposti-ilmoituksen väliaikaisesti loppuunmyydyn tuotteen kohdalla, ja me ilmoitamme sinulle heti, kun loppuunmyyty tuote on jälleen saatavilla. Voit olla varma, että olet ensimmäisten asiakkaiden joukossa, jotka saavat tiedon haluamasi tuotteen saatavuudesta.
Saanko tilaukseni yhtenä lähetyksenä?
Jos kaikki tuotteet ovat saatavilla, lähetämme ne yhtenä lähetyksenä. Väliaikaisesti varastosta loppuneet tuotteet lähetetään heti, kun ne ovat jälleen saatavilla.
Miksi en saanut tilausvahvistusta?
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksesi verkkokaupassamme. Tätä varten tarvitsemme oikean sähköpostiosoitteen. Voi myös käydä niin, että sähköpostitilisi luokittelee tämän sähköpostin roskapostiksi. Tarkista siis myös roskaposti-kansiosi, jos et löydä tilausvahvistusta saapuneista.
Tilaukset Ahvenanmaalta tai Ahvenanmaalle?
Valitettavasti emme toistaiseksi voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle tullaukseen ja erilaiseen oikeusmenettelyyn liittyvien syiden vuoksi.
Toimitus
Voinko lähettää tilaukseni ulkomaalaiseen osoitteeseen?
Tilaukset voidaan lähettää vain Suomen alueen rajojen sisäpuolelle, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.
Kuinka kauan toimitus kestää?
Toimituksemme kestää 4-6 päivää.
Pitääkö minun maksaa ylimääräisiä kuluja, jos toimitus on jaettu eri lähetyksiin?
Ylimääräisiä toimituskuluja ei synny, jos ostoksesi jaetaan useisiin lähetyksiin.
Kuinka voin seurata pakettiani?
Sinulla on mahdollisuus seurata lähetystäsi kohdassa Oma tili - tilaushistoria. Voit seurata kaikkien PostNord Mypack- pakettien lähetyksiä varastolta toimitukseen ja valitsemaasi noutopisteeseen asti. Valitettavasti varubrev-lähetyksiä ei ole mahdollista seurata.
Minkälaisia toimitustapoja tarjoatte?
Toimitamme PostNord MyPackin kautta paketteja, jotka toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen. Pienemmät paketit lähetetään varubrev-lähetyksenä yksityiseen toimitusosoitteeseesi.
Maksaminen
Mitä maksutapamahdollisuuksia minulla on?
Tarjoamme seuraavat maksutavat: Laskulla ostaminen, Verkkopankkimaksu, PayPal ja Luottokortti
Miksi sain maksumuistutuksen?
Saat maksumuistutuksen, jos erääntyvää summaa ei ole maksettu määritetyn ajan kuluessa. Palautukset ja maksut voivat olla päällekkäin tämän päivämäärän kanssa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella, jos sinulla on kysyttävää.
Mihin tarvitaan henkilötunnus, kun maksetaan osta nyt, maksa myöhemmin -maksutavalla?
Jotta voimme käsitellä laskusi turvallisesti ja estää petokset, tarvitsemme henkilötunnuksesi turvatarkastuksen tekemistä varten. Käytämme henkilötunnustietoja vain laskujen maksuihin.
Palautus
Kuinka palautan tilaukseni?
Jos et ole täysin tyytyväinen tuotteeseemme tai jos vastaanotettu tuotteesi ei täytä laatustandardejamme, voit palauttaa ostoksesi 60 päivän kuluessa noudettuasi ne. Palautusta varten, täytä pakkaukseen liitetty palautusetiketti. Noudata etiketissä annettuja ohjeita ja toimita tuotteet Postnordin pakettikauppaan.
Voinko palauttaa useita tilauksia yhtenä lähetyksenä?
Valitettavasti et voi palauttaa useita tilauksia yhdistämällä niitä samaan lähetykseen.
Kuinka kauan minulla on aikaa palauttaa tuotteet?
Palautusaikamme on 60 päivää tilauksen noutamisen jälkeen noutopisteestä.
Voinko vaihtaa tuotteita?
Valitettavasti tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa. Jos tarvitset eri kokoisia tai eri värisiä tuotteita, voit palauttaa vastaanotetut tuotteet palautuskäytäntömme mukaisesti ja tilata uudet tuotteet oikean kokoisena ja värisenä.
Kuinka saan rahani takaisin palautetuista tuotteista?
Heti kun palautetut tuotteet ovat saapuneet varastoomme, hyvitämme ostoarvon. Valitsemasi maksutavan mukaan takaisinmaksu tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, vähennä palautetun tuotteen hinta laskun loppusummasta. Jos olet valinnut luottokorttimaksun, summa palautetaan automaattisesti tilauksen yhteydessä käyttämällesi kortille. Huomaa, että jos tuotetta (tuotteita) on käytetty enemmän kuin katsotaan tarpeelliseksi sen ominaisuuksien ja toimintojen määrittämiseksi, teemme vähennyksen summan palautuksesta. Huomioithan myös, että tuoteen palautusprosessisa menee yleensä 3-4 viikkoa.
Oma tili
Unohdin salasanani
Henkilötietojemme suojaamiseksi jokainen tili on suojattu henkilökohtaisella salasanalla. Jos olet unohtanut salasanasi, voit käyttää "unohtuiko salasana" -toimintoa Oma tili -osion kirjautumissivulla. Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin salasanan vaihtamista varten.
Kuinka voin vaihtaa salasanani?
Jos haluat vaihtaa salasanasi, kirjaudu "Oma tili":lle. Sieltä löydät valikon "Omat tiedot", jossa voit vaihtaa salasanasi.
Kuinka luon tilin?
Voit luoda oman tilin rekisteröitymällä www.bonprix.fi/tilini/login. Sinulla on mahdollisuus hallita tililläsi yksityisiä tietoja sekä tarkastella tilaustasi ja nykyisiä ja aiempia laskujasi.
Uutiskirje
Kuinka voin rekisteröityä bonprix uutiskirjeen tilaajaksi?
Voit tilata uutiskirjeemme https://www.bonprix.fi/asiakaspalvelu/uutiskirje. Sinulla on aina mahdollisuus perua uutiskirjeen tilaus joko uutiskirjeessä olevan linkin kautta tai verkkokaupastamme Oma tili -osiossa.
Yhteydenotto
Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä meille viestin yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla, sekä maanantaista perjantaihin klo 10.00-18.00 chatilla tai puhelimitse numerossa 0942726010. Autamme mielellämme kaikissa kysymyksissäsi.
Alennuskoodi
Unohdin laittaa alennuskoodin, kun tein tilauksen. Voinko käyttää sen jälkeenpäin?
Alennuskoodi on syötettävä suoraan tilauksen yhteydessä, tai jos tilaat puhelimitse, sinun tulee antaa koodi puhelun aikana. Valitettavasti teknisistä syistä koodia ei ole mahdollista hyödyntää tilauksen vahvistuksen jälkeen.
Kuinka saan alennuskoodeja?
Tarjoamme ilmaisen toimituksen rekisteröidyttyäsi bonprix uutiskirjeen tilaajaksi. Älä myöskään missaa mitään bonprix sovelluksessa! Sovelluksen kautta saat henkilökohtaisia alennuksia ja pysyt ajan tasalla kampanjoistamme paljon helpommin!