Tilaus

 Kuinka voin ostaa bonprix tuotteita?

Voit tilata verkkokaupastamme tai puhelimitse.
Verkossa

Valitse haluamasi väriset ja kokoiset tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Viimeistele tilauksesi täyttämällä tarvittavat kentät ja vahvistamalla ostoksesi. Noudata verkkosivuilla olevia ohjeita. Lopuksi saat sähköpostitse vahvistuksen, jossa näet kaikki tilauksesi tiedot .

Puhelimitse

Otamme mielellämme tilauksesi vastaan ja tarjoamme palvelumme puhelimitse. Olemme tavoitettavissa maanantaista perjantaihin klo 10.00-18.00.

Sähköpostilla

Jotta voimme suojata yksityistietojasi (kuten maksu- tai osoitetietojasi) emme voi ottaa vastaan tilauksia sähköpostitse. Voit tilata helposti ja turvallisesti verkkokaupastamme. Lisäksi otamme tilauksesi mielellämme vastaan myös puhelimitse.

 Kuinka yksityistietoni ja maksutietoni suojataan verkossa?

bonprix takaa maksimaalisen turvallisuuden

Käytämme kehittyneimpiä salaustekniikoita siirtääksesi ja suojataksesi henkilötietojasi ja estääksemme kolmansia osapuolia lukemasta ja käyttämästä niitä. Käytämme esimerkiksi SSL (Secure Socket Layer) -verkkoprotokollaa, joka on hyväksytty maailmassa turvallisimmaksi maksutavaksi. SSL takaa maksusi turvallisen tiedonsiirron, ja bonprix on ainoa, joka välittää eteenpäin kaikkien henkilökohtaisten tietosi salauksen. 

Luottokorttimaksut turvataan 3D-Securen kautta. 

  Kuinka voin perua tilauksen?

Valmistetut tilaukset sekä yksittäiset tuotteet, joita ei ole vielä laskutettu, voidaan peruuttaa laskujen yleiskatsauksen valikossa "Oma tili".

  Mitä tarkoittaa, että tuote on väliaikaisesti loppunut varastosta?

Jos tuote on loppuunmyyty mutta se tulee pian takaisin varastoon, voit jättää sähköpostiosoitteesi meille ja me lähetämme sinulle sähköpostilla tiedon heti kun tuote on jälleen saatavilla. Voit olla varma, että olet ensimmäisten asiakkaiden joukossa, jotka saavat tiedon haluamasi tuotteen saatavuudesta.

  Saanko tilaukseni yhtenä lähetyksenä?

Jos kaikki tuotteet ovat saatavilla, lähetämme ne yhtenä lähetyksenä. Väliaikaisesti varastosta loppuneet tuotteet lähetetään heti, kun ne ovat jälleen saatavilla.

  Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksesi verkkokaupassamme. Tätä varten tarvitsemme oikean sähköpostiosoitteen. Voi myös käydä niin, että sähköpostitilisi luokittelee tämän sähköpostin roskapostiksi.

  Tilaukset Ahvenanmaalta tai Ahvenanmaalle?

Valitettavasti emme toistaiseksi voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle tullaukseen ja erilaiseen oikeusmenettelyyn liittyvien syiden vuoksi.

Toimitus

  Voinko lähettää tilaukseni ulkomaalaiseen osoitteeseen?

Tilaukset voidaan lähettää vain Suomen alueen rajojen sisäpuolelle, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

  Kuinka kauan toimitus kestää?

Toimituksemme kestää 4-6 päivää.

  Pitääkö minun maksaa ylimääräisiä kuluja, jos toimitus on jaettu eri lähetyksiin?

Ylimääräisiä toimituskuluja ei synny, jos ostoksesi jaetaan useisiin lähetyksiin.

  Kuinka voin seurata pakettiani?

Sinulla on mahdollisuus seurata lähetystäsi kohdassa Oma tili - tilaushistoria. Voit seurata kaikkien PostNord Mypack- pakettien lähetyksiä varastolta toimitukseen ja valitsemaasi noutopisteeseen asti. Valitettavasti ei ole mahdollista seurata varubrev-lähetyksiä, jotka toimitetaan yksityiseen osoitteeseen.

  Minkälaisia toimitustapoja tarjoatte?

Toimitamme PostNord MyPackin kautta paketteja, jotka toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen. Pienemmät paketit lähetetään varubrev-lähetyksenä yksityiseen toimitusosoitteeseesi.

Maksaminen

  Mitä maksutapamahdollisuuksia minulla on?

Tarjoamme seuraavat maksutavat: Laskulla ostaminen, Verkkopankkimaksu, PayPal ja Luottokortti

  Miksi sain maksumuistutuksen?

Saat maksumuistutuksen, jos erääntyvää summaa ei ole maksettu määritetyn ajan kuluessa. Palautukset ja maksut voivat olla päällekkäin tämän päivämäärän kanssa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella, jos sinulla on kysyttävää.

  Mihin tarvitaan henkilötunnus, kun maksetaan osta nyt, maksa myöhemmin -maksutavalla?

Jotta voimme käsitellä laskusi turvallisesti ja estää petokset, tarvitsemme henkilötunnuksesi turvatarkastuksen tekemistä varten. Käytämme henkilötunnustietoja vain laskujen maksuihin.

Palautus

  Kuinka perun tilaukseni?

Jos et ole täysin tyytyväinen tuotteeseemme tai jos vastaanotettu tuotteesi ei täytä laatustandardejamme, voit palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa noudettuasi ne. Palautusta varten, täytä pakkaukseen liitetty palautusetiketti. Noudata etiketissä annettuja ohjeita ja lähetä tuotteet Postnordin pakettikauppaan.

  Voinko palauttaa useita tilauksia yhtenä lähetyksenä?

Valitettavasti et voi palauttaa useita tilauksia yhdistämällä niitä samaan lähetykseen.

  Kuinka kauan palautusaika kestää?

Palautusaikamme on 14 päivää tilauksen toimittamisen tai noutamisen jälkeen noutopisteestä.

  Voinko vaihtaa tuotteita?

Valitettavasti tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa. Jos tarvitset erikokoisia tai erivärisiä tuotteita, voit palauttaa vastaanotetut tuotteet palautus-käytäntömme mukaisesti ja tilata uudet tuotteet oikean kokoisena ja värisenä.

  Kuinka saan rahani takaisin palautetuista tuotteista?

Heti kun palautetut tuotteet ovat saapuneet varastoomme, hyvitämme ostoarvon. Valitsemasi maksutavan mukaan takaisinmaksu tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, vähennä palautetun tuotteen hinta laskun loppusummasta. Jos olet valinnut luottokorttimaksun, summa palautetaan automaattisesti tilauksen yhteydessä käyttämällesi kortille. Huomaa, että jos tuotetta (tuotteita) on käytetty enemmän kuin katsotaan tarpeelliseksi sen ominaisuuksien ja toimintojen määrittämiseksi, teemme vähennyksen summan palautuksesta.

Oma tili

  Unohdin salasanani

Henkilötietojemme suojaamiseksi jokainen tili on suojattu henkilökohtaisella salasanalla. Jos olet unohtanut salasanasi, voit käyttää "unohtunut salasana" -toimintoa. Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin salasanan vaihtamista varten.

  Kuinka voin vaihtaa salasanani?

Jos haluat vaihtaa salasanasi, kirjaudu "Oma tili":lle. Sieltä löydät valikon "Omat tiedot", jossa voit vaihtaa salasanasi.

  Kuinka luon tilin?

Voit luoda oman tilin rekisteröitymällä www.bonprix.fi/tilini/login. Sinulla on mahdollisuus hallita tililläsi yksityisiä tietoja sekä tarkastella tilaustasi ja  nykyisiä ja aiempia laskujasi.

Uutiskirje

  Kuinka voin rekisteröityä bonprix-uutiskirjeeseen?

Voit tilata uutiskirjeemme https://www.bonprix.fi/asiakaspalvelu/uutiskirje. Sinulla on aina mahdollisuus perua uutiskirjeen tilaus itse tai verkkokaupastamme.

Yhteydenotto

  Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä meille yhteydenottolomakkeella viestin. Myös palveluaikoinamme maanantaista perjantaihin klo 10.00-18.00 voit ottaa yhteyttä työntekijöihimme chatilla tai puhelimitse. Autamme mielellämme kaikissa kysymyksissäsi. 

Alennuskoodi

Yhteydenotto