Ihmiset

Kuka työskentelee bonprix’lla?

Meillä on maailmanlaajuisesti noin 4 000 työntekijää, jotka työskentelevät yhdessä hyvin ja mielellään.

Meillä työskentelevät ihmiset ovat tärkein tekijä menestyksellemme. Heidän ideansa, tietotaitonsa ja luova panoksensa tekevät meistä sen, mitä olemme tänään. Työskentelemme kevennetyllä hierarkialla ja lyhyillä päätösreiteillä, odotamme itsenäistä toimintaa ja aloitekykyä. Uskomme tiimityöskentelyyn, myös silloin, kun tiimin jäsenet ovat joskus eri mantereilla. Ja vedämme kaikki yhtä köyttä, koska haluamme tarjota parasta bonprix muotia asiakkaillemme kaikkialla maailmassa. Opimme yhdessä kokemuksistamme ja juhlimme yhdessä menestystä. Lyhyesti sanottuna: bonprix – it's us!

Mikä inspiroi bonprix’n johtoa?

bonprix’ta luotsaa neljä toimitusjohtajaa. Johtoryhmään kuuluvat Rien Jansen, Dr. Kai Heck, Markus Fuchshofen ja Dr. Richard Gottwald.

Dr. Richard Gottwald on toiminut puheenjohtajana 1. tammikuuta 2019 lähtien.

"bonprix’lla on täysin ainutlaatuinen yrityskulttuuri. Keskitymme yrityksessämme tiimityöskentelyyn, mutta arvostamme myös jokaisen työntekijän aloitteellisuutta ja luovaa panosta. Annamme itsellemme oikeuden tehdä virheitä, joista voimme aina tehdä uusia johtopäätöksiä ja opetuksia, ja olemme aina ylpeitä itsestämme. Olen iloinen, että saan uudessa roolissani jatkaa tiivistä yhteistyötä tämän ainutlaatuisen yrityksen kanssa, joka bonprix on."

Dr. Marcus Ackermann, bonprix’n johtokunnan puheenjohtaja, 1.1.2017 lähtien Otto Groupin Multichannelin johtokunnan jäsen

"Muoti on maailman kaunein sivuseikka. Me bonprix’lla teemme muotia, jossa jokainen nainen, jokaisessa iässä ja jokaisessa koossa voi tuntea olonsa hyväksi. Julkaisemme kuukausittain uusia mallistoja, joilla ilahdutamme asiakkaita monissa maissa. Erityisen ylpeä olen siitä, että meillä korkea laatu, kestävyys ja kohtuuhintainen muoti sopivat erittäin hyvin yhteen."

Rien Jansen, vastuualueena osto, markkinointi ja vähittäismyynti

"Teemme kaikkemme tarjotaksemme asiakkaillemme inspiroivan muotielämyksen ja upeaa palvelua, olivatpa he sitten liikkeellä tai kotona, jotta he haluavat tehdä ostoksia meillä mielellään ja mukavasti. Minua riemastuttaa, miten tiimimme jatkavat erilaisten kauppojen hiomista täydellisemmiksi uusimpia tekniikoita käyttäen. Näin liiketoimintamallimme ovat aina ajan tasalla – niin kuin muotimmekin."

Dr. Kai Heck, vastuualueena talous, IT ja palvelut

"”Menestystarinamme käynnistyi 10 työntekijällä ja 32-sivuisella luettelolla. Tänään olemme menestyvä, kansainvälinen muoti- ja verkkokauppayritys. bonprix’n tien seuraaminen vuosien varrella on ollut erittäin kiehtovaa. Odotan innolla, että voin edelleen toteuttaa bonprix’n tulevaisuutta yhdessä kollegoideni kanssa."

Markus Fuchshofen, vastuualueena verkkokaupan hallinta, kotimaan myynti, brändi ja mainonta

"Mikään ei motivoi yritystoiminnassa niin kuin yhdessä rakennettu ja yhdessä juhlistettu menestys. bonprix’n erityisiä vahvuuksia on myös väistämättömien "tappioiden" käsittely. Juuri johdonmukainen oppiminen tehdyistä virheistä johtaa siihen, että ihmiset bonprix’lla onnistuvat yhä uudelleen löytämään uusia teitä tulevaisuuden menestykseen uuden energian ja luovien ideoiden avulla."

Dr. Richard Gottwald, puheenjohtaja ja toimitusjohtaja, vastuualueena kansainvälinen myynti, henkilöstö ja yritysviestintä